Saturday, May 7, 2011

ENTRI PALING SEDIH

Selamat tengahari.


Sesekali kalau kita buat entri sedih, okay jugak kan. Tak selamanya kita hidup gumbira happy go lucky. Ada masanya kita akan merasa jugak kesedihan tu. Kau macam mana? Ada tak rasa sedih? Kalau tak de tu kau tipuuuuuu.


Esok adalah Hari Ibu. Seronok kan jadi ibu. Siap boleh celebrate lagi khas untuk diorang. Jadi bapa pun best jugak sebab ada Hari Bapa. Lagi la bertambah best kalau ada Hari Anak. Tapi macam kesian pulak kat mak bapak nak bagi hadiah sorang satu. Kalau ada 7 atau 8 orang anak, tak ke mampus. Dah tu nak kene beli sama semua sebab takut ada yang tak puas hati. Kan? Sebab tu la kot tak de Hari Anak kat dunia ni. heeeee

Untuk mak aku, aku just ucap Selamat Hari Ibu je. Sebab aku tak de duit nak beli hadiah sebagai tanda ingatan. Sekarang duit belanje aku pun aku cari sendiri atau bf yang bagi. Bukan tak nak mintak tapi aku tak nak susahkan diorang. Sedih kan? Lagi bertambah sedih bila aku tengok status orang dok pikir apa nak bagi kat mak diorang. *nak nangis je*

Tapi aku? Apa aku nak bagi? Aku hanya mampu bagi kejayaan aku je kat mak aku. Sebab bila aku dah berjaya, barulah aku boleh bagi macam-macam dekat mak aku. Bukan takat handbag berjenama, bawa mak aku pegi holiday pun boleh. Kan? Aku mungkin tak macam kau yang boleh bagi hadiah dekat mak kau. Mungkin aku tak bertuah macam kau untuk waktu sekarang tapi mungkin jugak aku akan bertuah untuk sikit masa lagi. *aku sentiasa doakan untuk itu* T__T

Aku tau doa mak akan sentiasa untuk anak diorang. Selamat Hari Ibu~~~

1 comment:

  1. urm.. sedih plak rase....
    selamat hari ibu untuk semua ibu2 dimalaysia ni...

    ReplyDelete

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!