Saturday, June 4, 2011

VOTE ME PLEASEEEEEEE !

Selamat Malam.

Okay, boleh tak kalau kau baca cepat cepat sebab aku pun kene taip cepat cepat. Kau nak tau kenapa? Sebab aku bukan dirumah tapi di cc. Okay, baca cepat dan bertindak cepat! Ayuh !

Hari tu aku ada cakap yang aku nak masuk contest shampoo tapi aku malu. Ya, teramat malu. Lagi pulak kene mintak belas ihsan orang untuk vote . Lagi bertambah malu tahap cipan. Tapi bila Dyna dah ajak, aku pun on. Buang rasa malu jauh-jauh . Sebab apa ? Sebab hanya untuk suka suka. Ada dua contest shampoo sebenarnya dekat facebook tapi aku pilih untuk masuk yang Sunsilk . So, boleh tak kalau kau, kau dan kau yang tengah baca ni vote untuk aku? Boleh kan? hehe. Nak tau macam mana? Meh sini nak kabo.


1. Kau kene like page Sunsilk Malaysia .

2. Dah jadi fans kan? Then kau pergi click Sunsilk Perfectionista Contest . Dekat bahagian kiri, bawah info tab.

3. Lepas tu kau pergi bahagian 'Gallery' . Search name 'Nurulhuda' .

4. Last sekali, kau click 'Like'.


please like gambar ni



Okay, senang je kan ?  So, pleaseeeee . Vote for mek! I'm really appreaciate it! Love love love !

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!