Monday, July 11, 2011

Tak tau antara dua.

Selamat awak.
=.=

Hari ni hari jadi aku. Saje nak bagi tau kat kau hari ni hari jadi aku. Tak banyak yang aku buat sempena hari jadi aku. Duduk rumah je. Baik kan? Yang kawan aku dok sebok-sebok ajak aku keluar tapi aku malas. Tido je la jawabnya. hihi


Ingat tak hari tu aku ada cakap nak beli ipad atau Galaxy tab? Sumpah, memang aku nak beli. Tapi disebabkan beberapa orang telah memberi nasihat, semacam aku terpaksa lupakan hasrat tu. Untuk apa? Untuk bisnes aku. Dengan duit aku untuk beli GT tu, aku rasa macam nak guna untuk buat ready stock item. So, ada yang barang aku pre-order dan ada yang ready stock. Bila dah kumpul balik duit untung bisnes, baru la aku beli GT. 


Dah puas dah aku pikir nak beli ke tak. Kalau beli, nampak hasil bisnes. Kalau tak beli, boleh kembangkan lagi bisnes. So, macam mana?



No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!