Wednesday, October 5, 2011

T_T



Setiap kali aku bukak order, takkan boleh nak menyimpan. Ingat tak aku pernah cakap nak simpan duet untung niaga nak beli Galaxy Tab? Nampak gayanya, sampai kapan pun aku tak bisa nak membeli. hmm. Dah nasib hidup aku gamaknya. Dah tertulis yang hidup aku takkan senang hingga masuk alam pekerjaan. Agaknya dah kerja baru boleh senang.


Duet untung niaga semua dah kene tolak bayar sewa rumah. hmmm. Sekarang tinggal ape? Tinggallah abu dalam wallet. Kalau abu tu boleh tukar jadi emas intan berlian tak pe jugak. Boleh jugak nak dijual kan.


Tunggu 3-4 bulan lagi, kepala aku penuh dengan uban. Mana taknya, asyik pikir masalah yang tak berkesudahan.


Tuhan takkan turunkan musibah tanpa sebab. Semua yang terjadi mesti ada hikmahnya.

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!