Thursday, May 22, 2014

CARBOOT SALE "HIJABI FLEA MARKET" AT KARANGKRAF




YESSS!!  Buat pertama kalinya aku dapat join event yang macam ni. Walaupun sekadar carboot sale yang menjual barangan terus dari kereta, aku dah syukur dah. Carboot Sale in big event under Karangkraf. Gila kau tak best.


Sebenarnya event lebih kepada mereka yang berhijab but yang tak berhijab pun boleh join jugak apa. Kau boleh je jenjalan cuci mata tengok baju and sebagainya. Untuk yang jual menjual, ada 2 jenis vendor which is INDOOR and OUTDOOR. Indoor ni kau shopping dalam bangunan and Outdoor pulak untuk kami kami yang jual barang terussss dari bonet kereta. Yang pasti, BARANG DARI CARBOOT SALE AKAN LAGI MURAHHHHH DARI INDOOR sebab sewa kami murah sajaaaa. So kau boleh fefiling dekat oversea la kan. muahahah




 Ha, sila cari logo ini bila anda berada di kawasan CARBOOT SALE okay! Ini aku punya online shop. Baju semuaaaaa cecantikkk yang harganya bermula RM30-RM50 sahaja!! Itu harga online anddd semperna event tu nanti, akan ada special promo untuk korang yang datang. *sila menjerit*


31 MEI & 1 JUN
SABTU & AHAD
10 PAGI - 6 PETANG
PERKARANGAN KARANGKRAF SHAH ALAM


SAVE THE DATE OKAY. AKAN ADA BANYAK BAJU CECANTIK YANG KAU BOLEH PAKAI UNTUK PERGI BERBUKA PUASA ATAU RAYA ATAU SEBAGAINYA.


Ingat. Cari aku taw. Kalau rasa nak jengah jengah usha usha apa baju cantik yang aku jual, boleh follow INSTAGRAM @THEELMARI.

SEE YOU THERE KORANG!!

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!