Friday, May 21, 2010

APA SALAH SAYA?

Tak faham. Saya betul betul tak faham. Dari dulu sampai sekarang ada je yang tak kene. Aishhhh.. Tak faham la. U all faham?? Seriously,saya tak faham sangat sangat.

Dari dulu lagi, saya tak pernah nak campur hal orang. Lagi lagi kalo benda tu langsung tak ada kene mengena dengan saya. Malas la nak ambil port. Buat pening kepala sendiri je. Betul tak? Even kawan saya sendiri nak pergi mana mana pon saya tak nak ambil tau. Bukan nak cakap saya ni sombong atau pentingkan diri sendiri,tapi tak nak nanti orang cakap atau cop diri saya ni sebagai 'busy body' atau 'penyibuk'. Alaaa,saya tak nak la orang cakap macam tu. Tak suka la. Tak best la kan.

Tapi saya sendiri tak tau kenapa orang nak sibuk atau ambil tau pasal saya. Bukan nak cakap yang saya ni 'hot' atau 'popular',tak! Saya sendiri tak sibuk hal diorang then kenapa mesti nak sibuk hal saya kan?kan kan? Okay,mungkin mereka 'ambil berat' pasal diri saya tapi tolong la jangan melebih lebih pulak. Sumpah,tak tahan betul.

Dulu ada orang pernah cakap yang saya ni malu dengan mak dan abah saya. Sebab tu la saya tak nak diorang datang tengok saya dekat shah alam tu. Adoiyaiii..tolong la. Tolong faham. Boleh? Saya bukan tak nak diorang datang tapi cuba fikirkan,tak kan la saya nak diorang datang hanya semata mata nak hantar duit belanja. Kan dah ada teknologi sekarang ni. Sebab tu la saya tak nak mak dan abah saya datang. Saya juz suruh bank in je. Lagi pulak yang mak saya berniaga nasi lemak waktu pagi dan abah pulak bekerja. Saya pun boleh berfikir jugak. Tak kan saya nak susahkan diorang. Betul tak?

Lagi satu hal pulak,saya tak tau kenapa dengan kawan saya sorang ni. Betul betul tak faham. Sebelum ni dia frens saya dalam fb then sekarang delete sudah diri saya. Saya tau saya ni tak 'hot' macam dia. Saya tau tu. Saya sedar. Tapi kenapa? Saya cakap ni bukan nak terhegeh hegeh dekat dia. BUKAN. Tapi macam pelik dan tak faham. Kenapa erk? Ntah apa yang dia kecik hati ntah la. Selama ni pun saya tak pernah pulak nak sakitkan hati dia. Nak cakap saya ni ambik bf dia apatah lagi. Saya sendiri pun dah ada bf. Tak hingin nye aku!

Ha,kenapa semua ni?? Kenapa? Timkaiya????? (dalam bahasa cina,kenapa ialah timkaiya). Purke?? (dalam bahasa sepanyol,kenapa ialah purke). Weh,kenapa weh?? Nak cakap yang korang jelez, aku ni bukan cantik sangat pun. Bukan kaya pun. Adoiii..saya keliru la.

Ni nak cakap,apa pun yang korang da buat, saya tak kesah. Kalo jumpa dekat luar tu,jangan la malu malu nak tegor ye. Sebab saya tau saya langsung tak bersalah. Tak buat apa apa pun. Jangan nanti awak yang dok lari larikan diri. Jangan ye. Oh ya, kalo betul saya ada buat salah tolong emailkan kesalahan saya tu. Boleh tak? Saya nak jugak tau apa yang saya dah buat kat awak. Lepas tu nanti saya boleh duduk semeja dan explain kat awak satu satu. Awak berani tak?

Okay,tu jelah untuk hari ini. Penat dah nak fikir pasal ni. Mari kita buang jauh jauh. Tq.

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!