Saturday, September 11, 2010

RAYA SAKAN!

Wah. Tajuk entri yang tak menahan. Yang boleh buat orang bayangkan macam macam. Yang boleh buat orang fikir saya punya baju raya tahun ini 6 pasang. Yang boleh buat orang fikir saya melahap tak henti-henti. Haha.

Sebenarnya TIDAK. Tahun ni baju raya saya hanya 2 pasang. Itu pun dit
empah. Dan alangkah terkejutnya saya bila nengok hasilnya. YA,SANGAT MENDUKACITAKAN. Bajunya sangat besar dari saiz badan saya. Ceh,macam la badan saya ni besar bebenor. LOL. Tapi dengan semangat kental nak raya, saya gagahkan juga diri ke JALAN TAR hanya untuk beli sepasang baju. Akhirnya dapat juga baju yang diinginkan sangat.

Bila umur dah bertambah, berat pun dah bertambah, hanya satu je yang kurang. DUIT RAYA. Ya, itu sahaja yang kurang. Dan akan dipastikan juga yang berat badan saya akan dikurangkan. KATAKAN TIDAK KEPADA NASI SELEPAS INI. T_T. Sedih betul.

Jadi,selamat hari raya!

Terima kasih buat Nur Atiqah Jamaluddin sebab amikkan gambar yang sebegini rupa. -_-

Ada rupa macam MAHSURI tak? hahaha. LOL

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!