Wednesday, November 24, 2010

ADAKAH SAYA JUGA AKAN BEGITU?

Minggu lepas minggu konvo budak-budak unisel. Okay, saya cemburu. Tapi bukan sampai tahap dah tak nak bercakap atau paling muka dekat mereka-mereka. Oh, bukan begitu. Saya bukan begitu orangnya.


Bukan main lagi tengok lihat semua dah tukar profile pic dekat facebook tu. Babe, aku bangga dengan korang! haha. Ayat yang macam seakan perli dan terselit sedikit sifat cemburu yang cinonet tu. Macam- macam aksi ada. Tapi tak jumpa lagi gambar diorang yang dok melompat baling topi tu. Weh,tak ada ke? Kenapa tak amik. haha. Jangan marah eyh.


Kalau friends dalam facebook saya tu 200 orang budak unisel, hampir 95% yang ada gambar mase konvo. Wah,bangga betol nampaknya diorang dengan gambar masing-masing. Tahniah wei! Ni bukan perli tapi betol betol nih. Walaupun pointer tak tinggi mana,tapi tetap bangga sebab tamat study pada masa yang ditetapkan. Tak macam saya. Sedih betol. T__T


Bila masa nak amik gambar,bukan main lagi. "Weh,ok tak gambar tu?". Tapi ada tak yang tanya, "Weh, tengok transkrip kau." Mesti tak ada kan? Sebab takot nanti diorang akan tanya balik soalan tu dekat kita. Ha, kan mampus kalau diorang tau yang pointer kita sikit cinonet. Tapi bile masa nak konvo, bukan main lagi. Dah macam dapat pointer tinggi ya amat. haha

Saya nanti konvo sorang-sorang. Dengan budak junior je. Tapi saya tak kesah. Sebab yang penting, pergi amik benda alah tu je. Walaupun tak bergambar dengan kawan-kawan. Lagi pulak, saya ni bukan jenis kaki kamera pun. Ada angin je bile nak amik gambar. Kalau tak, saya yang tukang amik gambar tu. Jadi, saya tak kesah.

Persoalannya sekarang, adakah saya juga akan begitu? Akan seperti mereka, letak gambar konvo dekat facebook? Mari kita tunggu dan lihat setahun dari sekarang! Fuhhh,lama tuh! Jangan kawen sebelum konvo sudah. haha






No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!