Saturday, November 20, 2010

ADORE THIS GUY!


Kalau tanya budak-budak zaman sekarang siapa lelaki yang diorang tergila-gilakan sangat,mesti diorang akan jawab lebih daripada seorang. Takkan ada yang jawab seorang. Percayalah! Bahkan kalau tanya makcik-makcik pun,diorang akan jawab lebih daripada seorang.

Pada saya,semua tu terletak pada diri masing-masin
g. Diorang ada 'taste" sendiri. Bagi diorang hensem kacak bergaya. Padahal pada kita, huh, macam hampeh. Entah dekat mana yang hensem kacak bergaya. Hanya diorang je yang tau. Kadang-kadang ada yang jawab tang matanya lah,tang hidungnya lah dan macam macam lagi.

Tu semua terpulang pada diri masing-masing. Macam say
a, mungkin orang yang saya tergila-gilakan sangat ni biasa je pada korang semua. Tapi pada saya, mak aih! HENSEM GILA MAMAT NIH! KACAK NAK MATI BETUL LAH! PERGHHHHH,MASKULIN YA AMAT! Padahal bagi korang, ek elehhhhh.. kan kan.
Meh saya tunjuk satu-sa
tu:




Yang pertamaaaaaaaaa....





REMY ISHAK




Orang cakap dia ni antara jejaka idaman malaya. Mak datukkkkkk. Tak menahan! Sampai makcik-makcik sebok nak bikin menantu dia nih.

Ha,tengok!





Lagi lagi kalau dia pakai cermin mata hitam macam nih. Sumpah tak tahan kau!


Nih lagi la!





Tengok, siap tunjuk leher lagi tuh! Memang saja buat saya
terjelir terliur! hahaha


Ok, next pleaseeeeeeee..






HENRY GOLDING




Yang ni pun buat saya terliur jugak. hahaha HENSEM GILLERRRRRRR.


Nah lagi satu!






Umangai... ni kalau tengah mengandung, elok tengok gambar dia nih hari-hari!


Yang nih lagi la!





Dia punya senyum boleh buat saya tak tido malam dowh! Mak nak kawen dengan HENRY!



Tapi yang ni lagi tak boleh tahan!


Pelakon tak jadi Anu Dalam Botol!


.........



..........


..........


..........


...........


tadaaaaaaaaaaa








HA,AMIK KAU! hahahahahahahaha


Mohd Shahir mat jawo!

Gambar ni je yang paling ok. hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!