Monday, December 27, 2010

MERAH ITU GARANG

Merah itu berapi. Merah itu garang. Merah itu hot.

Dulu saya tak suka sangat dengan warna merah. Sebab dulu saya gelap. Tapi tak tau ntah kenapa bila dah meningkat usia ni, kulit jadi cerah pulak. Cewahhhhh. *poyo la kau huda!*
 
 Saya jadi suka dengan warna merah bila tengok Lisa Surihani. Yela, kalau Lisa yang pakai memang la cantik. Cuba kalau kau, nurul huda, yang pakai. Ada macam indon tak? T___T



Kalau aku cantik macam Lisa ni, mesti boipren aku cemburu gila lembu lah!


 Dalam hati dah terbayang-bayang nak pakai baju kawen warna merah yang macam Lisa tu. Mesti manis kalau dipakai walaupun tak secantik mana. *sedih betol jadi orang hodoh macam aku*.

Tapi yang saya tak akan bayangkan kalau masa kawen nanti pengantin lelaki pakai baju warna merah macam ni. Oh tidak. Saya tak nak. Cukup la kalau dia pakai warna hitam. ^___^. Baru la kacak bergaya.


Pendek kata, siapa yang putih melepak pakai warna merah mesti cantik macam Lisa.



No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!