Friday, December 31, 2010

JATUH CINTA DENGANNNNN

Asyik-asyik jatuh cinta. Asyik-asyik pasal cinta. Mesti korang jemukan? Weh,ni blog aku. Suka hati aku la nak cakap ke ngomong ke apa ke kan. Aku nak cakap pasal ayam ke, monyet ke. SUKA HATI LAH!  Kalau rasa nak baca, baca je. Kalau tak, tutup mata. Tak payah buka-buka dah blog aku. *jangan mara haa*

Lelaki lagi senang jatuh cinta daripada perempuan. Betul kan? Sebab tu lah aku bercinta baru 2 kali. Cewahhhh. 2 kali tu wei! *malu je*.Orang lain yang sebaya aku semua dah bercinta sakan 5 6 kali dah. Ntah ntah lebih 10 kali kot. Aku je yang macam ni. Nak capai 5 kali oun susah. *sedih betul* T_T

Tapi aku dah jatuh cinta banyak kali dahhhh. *bangga tu.haha*. Agaknya dah beribu lemon kot. Pantang nampak lelaki hensem kacak lagi bergaya, dah jatuh cinta dah. Lelaki hensem kacak lagi bergaya tu je yang tak jatuh cinta dengan aku. *sedih lagi kan. mari nangis ngan aku* T__T

So,hari ni aku just nak cakap yang aku senang sangat jatuh cinta dengan orang yang berkulit hitam gelap. Aku tak tau kenapa. Orang lain dok sebok-sebok nak yang 'jambu' la konon. Tapi aku? Ha, gelap. Tapi tak pe. Aku sukaaaaaaaa.

Sapa pernah tengok bf kawan aku? Tapi dia ni special sikit la. 'Up' sikit dari kawan lelaki yang lain. hahaha *padahal..* Sapa dah tengok angkat tangan cepat!. Ok, tak pe. Turunkan balik. Aku tak nampak pun korang angkat. Lagi pun pening kalau kawan korang ada kat sebelah. *ketiak korang tu!* ngeeeeee.

Dengan selamba lagi berani aku nak publish gambar bf kawan lelaki aku tu. Korang dah ready? Ha, nahhhhh!

abang raja, call i malam ni boleh? i'll be waiting for you!
 
Amacam? Kiut kan? Selepas kejayaan dia dalam Piala AFF Suzuki hari tu, aku dah jatuh cinta dengan mamat ni. Still available tak? hahaha * pengsan kejap nengok rupe dia nih*. Tapi walau apa pun, aku memang suka dengan lelaki yang hitam gelap. Contohnya macam Remy Ishak ke Ady Putra ke. Tak pun macam MSS ke kan? Hitam itu kan menawan! Cewahhh. ekekeke.

selamat menyeleberate tahun baru ye. moga-moga tahun depan labih enjoy! :P 

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!