Tuesday, February 8, 2011

LAWAK TERBAIK DARI YANG TERBAIK

Selamat tengahari.
*_*

Salam 1Malaysia. Cehwahhh. Macam la yang baca blog saya ni berbilang bangsa. Ntah ntah asyik orang yang sama jee. Ceh, malu betul. *tutup muka dengan bantal sebab tangan tak dapat nak tampung muka yang bulat nih*

Okay, mari kita mulakan tentang tajuk diatas. Semua orang suka ketawa. Korang suka? Kalau tak suka korang jangan baca. Sebab saya nak labelkan yang korang tu memang super bengong. Best wooo ketawa ni. Rasa macam kulit pipi kita ni kembali tegang bila usia dah menginjak ketua ni. *wawawawa* .

Mungkin ada yang dah tengok dan mungkin jugak belum. Tapi saya tak kira. Saya nak bagitau jugakkk. Korang dah tengok tak rancangan "Oh Yeah"? Ala, zizan ada, johan ada, nabil ada, adflin shauki pun ada jugakkk. Sumpah kelakar wehh! *sampai aku rasa macam nak menangez* Lawak yang agak bengong bengong tapi best. Kelakar ya amat. Kalau ada yang cakap diorang syiok sendiri, aku bangkang. Sebab lawak diorang memang menjadi. memang terbaekkk.

Tapi sorry la fren, saya maleh la nak upload video kat sini. *heeee.jangan mara ha*. Korang boleh je search dekat youtube and taip "Oh Yeah". Kalau ada yang dah tengok, jom kongsi cite ramai-ramai. Bestttttt.

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!