Monday, February 28, 2011

SAKIT JANTUNG

Selamat Petang!

Semenjak semenjak ni dah jarang sangat saya nak berblog. Bukan apa, rasa macam malas nak menaip plus tak ada idea nak cakap apa. *padahal bersepah-sepah tapi asyik dok tangguh-tangguh* :'P

Tapi hari ni nak tulis jugak. Tadi dalam pukul 5petang ada orang call. Memang dah rasa berdebar-debar dah sebab minggu lepas dok hantar surat untuk apply kerja dan untuk apply scholarship. Cakap pasal scholarship, ingat tak saya ada cakap nak pergi interview untuk benda tu? Saya tak jadi pergi sebab penat sangat-sangat tapi saya tau yang benda tu boleh apply by mail. So, saya buat by mail.

Yang kol tadi tu orang dari Karangkraf. Fuhhhh! Rasa nak tercabut jantung. Sampai dok suruh abang tu ulang dua tiga kali sebab tak dengar punya pasal. *padahal memang pekak. teheeee* . Ingatkan abang tu nak panggil soh datang interview ke apa ke tapi hampeh! Just nak tanya masa buat Dip dulu saya bayar guna apa. Dan saya hanya jawab buat loan PTPTN. Abang tu cakap, okay just nak tau tu saja.

Sempoi betol. Tapi takuttttt. Kenapa dia tanya? Entah-entah saya tak dipanggil untuk interview just sebab saya buat PTPTN ke? Adoyaiiiii. Berdebar-debar la. Dah sakit jantung dibuatnya. Tapi mintak-mintak dapat sebab saya memanggggg nak belaja lagi. Tambah-tambah dapat kerja dekat Karangkraf. Uwaaaaaaa. Takut der!

Semua tu kalau ada rezeki. Kalau dah memang rezeki, alhamdulillah la kan. Kalau tak, korje aje la jawabnyaaaa. Sama-sama kita tunggu ye. Dia panggil ke tak? T__T





No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!