Thursday, March 3, 2011

VIDEO PERKAHWINAN SAYA

Tengahari semua.

Baca tajuk macam saya dah kawin. Macam konon-konon nak tunjuk kat semua orang la pasal video perkahwinan saya. Nak tunjuk betapa hebat dan gahnya majlis tu. Eceh. Hantaran 10K pun belum tentu boleh buat klip video perkahwinan. *berangan je la jawabnya*

Tapi kalau kita ada klip video kahwin kita sendiri kan best. Boleh tunjuk kat anak cucu cicit nanti. "Nah,nila video opah masa kawin dolu-dolu. Amacam? Cantik tak opah?". Boleh tunjuk betapa cantiknya cutting badan opah. Macam kerengga atau anak lembu. Boleh tengok beza baju orang kawin zaman sekarang dengan zaman akan datang. Best kan?

Kalau kita kawin dengan orang berada atau ada-ada, boleh la nak buat klip video kawin yang hot lagi melecur. Campak je barapa ribu, aku bayar. Wahhhh. Seronok dan beronok-ronok gitu. Boleh guna banyak props dan tambah seberapa ramai pelakon tambahan kat belakang. Lantak kaulah nak guna kuda ke, nak guna kambing ke atau nak guna seladang berapa banyak pun kau nak. Tak de hal!

Kita juga kena sedar diri. Kalau takat hantaran 10 atau 11k, baik kita duduk diam-diam. Biarlah angan-angan tu ada dalam kepala otak kita. Sebab kita hanya mampu merancang, tapi Tuhan yang menentukan. *tak ada kene mengena langsung. :))*

Ni nak tunjuk contoh antara klip video kawin yang paling glamor penah saya tengok kat Malaysia. Tak tau la plak kalau-kalau ada yang lagi hebat. Meh, tunjuk kat saya. 





Gila best kan? Padahal bukan artis pun tapi kalau dah mampu, kita nak cakap apa kan? Mampu cakap wow! je. Yang selebihnya korang kira la sendiri berapa puluh ribu dia keluarkan duit nak buat majlis macam ni. Ke ratus ribu? Fuiyyooo.

Tapi aku ni jenis sedar diri. Tak mampu nak buat yang gah-gah lagi mahal. Nak buat yang sempoi-sempoi je. Yang tak nampak macam majlis kawin sangat. Tapi best. Sebab ada scene dalam kolam mandi ke tab mandi ntah. Wahhhh. Seronokkkkk. Lagi satu, tak payah nak pikir pakai baju apa. 





Senang je kan klip video kawin saya nanti? teheeee.

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!