Saturday, March 5, 2011

OH, SAYA NAK KASUT BARU!

Tengahari.

Saya seorang yang gila kasut. Dan saya juga seorang yang gila handbag. Tapi hari ni saya nak cakap pasal kasut je. *__*

Last saya beli kasut ntah bila ntah. Tapi saya rasa macam nak beli kasut baru. Saya kalau pasal kasut, akan pakai sampai kasut tu jahanam.*kesian kasut tu kan*. Kadang-kadang teringin nak jadi macam orang lain yang ada koleksi kasut yang dah boleh buka kedai kasut dah. Hari-hari boleh tukar kasut. Isnin sampai ahad pakai kasut yang lain-lain. Tapi saya sedar diri. Saya bukan mereka.

Sebab tu saya akan pakai kasut sampai kasut tu jahanam. Sebab saya sedar diri la. Sekarang kalau masuk kedai kasut, hanya boleh pandang-pandang, hanya boleh pegang-pegang,dan hanya boleh try-try. T__T.

Tapi saya tetap nak yang baru! Okay,mari kumpul duet dari sekarang.

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!