Tuesday, March 29, 2011

APA YANG AKU NAK SANGAT SEKARANG??

Hello.
Aku tau, sekarang ni mesti korang ada benda dalam kepala otak yang korang nak kan? Mesti ada rasa tak sabar sabar tunggu duit loan masuk sekaligus menghilangkan rasa tak senang duduk korang tu. Aku tau tuuuu. Syok la korang dapat loan. Yang dah keje tu lagi la syiokkk. Boleh belanje sakan. Lepas tu mulalah rasa menyesal bila duit dah tak de. Ha, masa tu baru terpikir buat apa la aku beli semua tu. Kan kan? Aku pun penah rasa jugak laaaa.

Walaupun aku tau aku tak de duit, aku tetap akan berusaha keras untuk kumpul duit sikit sikit untuk beli apa yang aku nak. Nanti baru la korang akan hargai barang yang korang beli tu. Ingat senang ke nak cari duit? Susah do. Orang yang jual badan pun susah jugak nak jual diri. hahaha.

Ni aku nak bagi tau apa yang aku nak sekarang. AKU NAK HANDBAG BARU. Nak yang kaler KUNING. Boleh? Kalau ada yang sudi bagi, email aku eyh. Aku nak sangatttttt. Boleh laaaa. -__-









cantik kan?

Dari jauh orang dah boleh nampak aku dah. Sape cakap kaler kuning tak cantik? Cantik je aku tengok. Kan kan? Kalau yang macam ni sangat sesuai untuk aku bawa buku-buku atau fail-fail tebal masuk opiz. wakakakak. Berangan tapi aku sukaaaaaaaaa.





 



nak macam ni jugak. -__-

Wahhhhh. Cantik sungguh.  Agak-agak kalau kita jadi model untuk handbag macam ni, diorang bagi free satu tak? Nakkkkkk. Tapi kalau yang macam kat atas ni, sesuai untuk santai-santai dengan bf.





comel plus manis kan?

Kalau la ada handbag channel kaler kuning macam atas ni, konpem 200% aku beli. Tak payah tunggu minggu depan baru nak beli.  Sesuai sangat untuk keluar hang out dengan teman-teman serumah gitu. teheeee.









lv kuning. tua ke muda?

Kalau nak nampak agak berusia, boleh beli macam kat atas ni kan? Sesuai ke untuk aku? Tapi cantik jugak kannnnn. I loikeeeeee.



Kalau dulu aku nak kasut kuning, aku dah dapat. Aku pakai sampai kasut tu dah jahanam sebab cantik sangat aku rasa. So, target seterusnya aku nak beli la handbag kuning. Nak cari kat mana? Pasar malam ada tak? Nak laaaaaa. Nak mintak kat haby takottttt. Simpan duit sendiri je la kannnnn. T__T








No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!