Tuesday, March 29, 2011

KEMBALI BERNYAWA

Hello.

Hanya nak bagi tau yang my boutique yang sebelum ni aku yang handle dan diambil alih oleh kakak aku sekarang dah kembali dekat aku balik. Kalau sebelum ni agak senyap sekejap, sekarang dah heboh balik. Banyak jugak barang yang selling fast. Baru je orang order, tapi barang yang diminta tu dah out of stock.

Kalau yang belum tau lagi tu, boleh la jenguk-jenguk dekat FB pasal boutique aku ni. Dari dress, tops sampailah ke handbags. Semua ada. Boleh datang SINI tengok ye. Harga yang aku tawarkan pun tak de lah sampai mahal gila babi. Semua orang pun mampu beli ok.

Mungkin lepas ni akan ada barang yang ready stock pulak sebab sekarang masih lagi servey supplier yang layak. Jadi untuk yang berminat nak berniaga, aku boleh jadi supplier korang. Insyaallah ye. Tunggu dulu news yang terbaru dari aku.

Semua update pasal boutique ni aku akan inform kat korang. :)


No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!