Wednesday, April 13, 2011

RESTAURANT TOILET

Hello selamat pagi morning.


Sangat bersopan pagi pagi macam ni. Habis semua bahasa keluar. Hari yang baik kene dimulakan dengan mood yang baik. Betui?

Okay, jom kita bercakap pasal restoran tandas. Kau pernah tengok? Nak tengok? Meh aku tunjuk. Sumpah. Kalau aku la, pikir 250x nak makan. Taktau la pulak kalau korang kan. Bagi aku macam agak geli la tapi mungkin bagi korang macam, 'wow! lain dari yang lain.' Dan korang terus melulu masuk kedalam kedai seterusnya excited nak pilih menu. Mungkin korang macam tu la kot. Tapi aku tak sanggupppppp.

Restoran tandas yang aku nak tunjuk ni nama dia Modern Restaurant Toilet dekat Taiwan. Diorang ni memng suka yang pelik-pelik ke ape.





selera bebenor nampak nya. haih.






unik tapi... TAK LALU AKU NAK MAKAN!

Sekali pandang je korang mesti macam agak pelik lepastu rasa macam, 'eh,nak try la!'. Tapi nak tengok tak macam mana diorang hidangkan makanan korang tu? Sumpah, unik gila! T__T


.................................



.................................




...............................










ok?


Ha, amik kau! Lalu ke kau nak makan dalam toilet bowl tu????? Yekkkkkk! Geli aku! Ni lagi la...





macam comel kan?


coklat!!!!  
Kalau takat desert rupe macam gitu, aku boleh terima lagi. Yela, takkan kau tak pernah makan sundae mcd kan? Tipu la tuuuuu. Tapi bagi aku, yang paling tak boleh nak diterima naak tekak bila makan dalam toilet bowl tu. Ha, tu tak boleh. Tapi kalau dah macam gitu care nak tarik perhatian oang, apa salahnya kan? Apa-apa pun, yang eskim coklat tu sedapppppp. Lagi satu, setau aku la kan. Kat Sg Wang ada kot restaurant yang macam ni. Nak try? Pegi lah.







No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!