Sunday, May 15, 2011

ASSIGNMENT

Selamat Petang . Eyh, selamat malam .

Tinggal lagi 7 hari je lagi dah nak terbang pergi Bandung . Ok, orang jakunkan . Sebab tu la tak habis-habis sebut pergi Bandung . Yela, kau kene faham . Aku bukan selalu dapat pergi holiday macam kau . 5 tahun sekali je aku pergi holiday . Lepas ni aku nak setup pergi Bali plak . Nak ikot ? hihi

Bila dah nak dekat dekat exam ni, lagi teruk la jawabnya . Dah la masa untuk aku pergi holiday tu 2 minggu sebelum final exam. Haru kan ? Hari kamis aku balik KL then hari jumaat tu kene pergi kelas pulak sebab nak kene anta assignment . Mesti penat tahap cipanzi . Mau aku tido je dalam kelas nanti . Nasib baik la short sem . Ada 2 subject je .

Yang mengharukan aku sekarang ni ialah aku kene siapkan kesemua assignment dalam masa 7 hari ni . Wah, naya aku ! Dah la aku kene buat semula assignment reflection untuk subject Political Science . Setiap topic kene ada 1 reflection . Dah tu kene tambah plak lagi untuk Malaysian punya politic structure . Adoiiiii . Tuhan memang nak uji aku . Tu belom lagi assignment untuk journalism . Waduhhhh .

Nak tak nak, aku kene jugak siapkan semua tu . Orang lain dapat cuti panjang minggu ni tapi aku tak sebab kene buat assignment . Harap harap dapat siapkan semuanya so nanti boleh berholiday dengan tenang . Hari hari aku dok seru mood study tu datang . T_T

**sebab munasabab aku kene buat semula reflection tu bukan sebab aku kene marah dengan lect . Eyh, tak !! aku buat balik sebab aku nak dapat markah yang baik .

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!