Monday, May 2, 2011

LOVE CHEESE TART? TRY THIS!

Selamat Tengahari.

Aku kalau bab-bab cheese ni agak gila sket. Lagi-lagi kalau coklat. Lagi la aku gila tahap maksimum. Sebab tu la badan aku macam badang. Tapi tak sampai tahap gajah lagi. Baru badang. Kau pulak macam mane? Suka cheese tak? Kalau kau peminat setia cheese, meh aku nak intro kau satu benda. CHEESE TART.

Secara jujurnya dulu aku tak pernah pun makan cheese tart. Sebab ape? Ntah, aku sendiri pun tak tau. Mungkin sebab bagi aku tart ni hanya sesuai dengan jem nenas je. Kalau yang lain tu bagi aku, OUT. Tapi lepas aku makan cheese tart ni, terus aku fall in love gila. Sedap weyh! Tak tipu. Kalau bukan rumah orang, mau aku melantak gila-gila tu. Tapi sebab rumah orang bujang, aku cover-cover sket. haha.

Yang jual ni pun bukan orang lain. Kawan bf aku jugak. So, senang la kan. Dia pun baru je dengan bisnes ni. So, meh aku kenalkan dengan korang cheese tart ni.






comel do cheese tart ni






sedap aku tak tipu



Kalau kau nak tau, cheese tart ni ada 3 jenis flavour. Ada blueberry, strawberry n coklat. Semua pun sedap walaupun aku baru rasa yang blueberry tu. Kalau dah yang tu sedap, dah tentu-tentu la semua pun sedap. Untuk pengetahuan kau, harga dia just RM32 for 50pieces. Tapi aku rasa kalau mahal pun tak kesah sebab sodap! 

Kau berminat nak order? Just email je kat aku huda_jamal89@yahoo.com. Kalau yang dah kenal aku lagi bagus. Terus je contact aku. Aku boleh jamin yang kau akan suka sebab rasa dia yang sedap.

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!