Thursday, June 23, 2011

SAYA BUKAN PENCINTA HANDPHONE.

Oh,
Selamat Petang.
=.='

Sekarang dunia dah dilanda demam Blackberry. Semua orang pun nak pakai blackberry. Tak lama lagi boleh tengok budak sekolah pakai henpon canggih blackberry. Yela, semua orang dah kene serang demam blackberry kan. Rasanya, aku je tak. Sebab aku bukan pencinta handphone.

Aku sekarang ni pakai henpon cikai je. Yang kalau jatuh gedebuk kat lantai pun, aku tak nangis. Bagi aku, henpon hanya untuk call dan text orang. Tu je. Tak perlu nak canggih manggih tapi itu semua terpulang kepada individu. Setiap orang ada keinginan masing-masing kan. So,terpulang la.



ni la jenis henpon aku Nokia 1200.

Aku dah cakap yang aku bukan pencinta henpon. Sebab tu aku pakai Nokia 1200 je. Mesti kau rasa macam nak ketawa terbahak-bahak kan. Even budak sekolah sekarang pun boleh pakai henpon canggih, inikan pulak aku yang belajar tinggi kat IPT ni tak boleh pakai henpon canggih. Kan dah cakap, aku bukan pencinta henpon.

Aku hanya akan jadi gila bila nampak kasut atau nampak handbag. Ha, yang tu aku gila. Tapi sejak dua menjak ni aku dah macam excited dengan benda lain. Lebih cenderung kepada gadget walaupun henpon tu gadget jugak. Tapi yang ni gadget lain. Dulu masa iPad baru keluar, memang dah angan-angan nak iPad. Tambah pulak ada yang baru, iPad2. Lagi gila. Ada jugak Samsung Galaxy Tab. Pun gila jugak.

Semalam dah pegi usha usha dah. Tapi baru usha GT. But today nak try usha dekat Wangsa Walk pulak. Nak tengok iPad. Nak compare yang mana lagi bagus dan baik. Tengok kepada keinginan, nak iPad tapi bila tengok dari segi kelebihan, lebih kepada GT. Tak tau nak yang mana. Kalau dapat tangkap Dato' ke, boleh la kot rembat dua-dua kan. Ni pun duit aku jual baju. Berapa la sangat kan.



iPad

atau
galaxy tab


Kene tunggu dulu 2-3 hari. Nak kene buat keputusan betol-betol sebab bukan senang aku nak cari duit. Aku bukan main minta je tapi aku cari duit dengan jual baju. At least nampak la kan hasil aku jual baju. Weh, hasil titik peluh aku tu. Ingat senang-senang mak bapak aku nak bagi? 
=.=

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!