Thursday, July 7, 2011

Terima Kasih Ya Allah.

Selamat awak.
=.=

Hari-hari aku tunggu bila result nak keluar. Sumpah, macam-macam perasaan yang ada dalam hati aku. Kalau masa diploma dulu tak ada pulak rasa sampai macam ni. Dulu aku pinjam PTPTN, so tak kesah sangat pasal result. Asal lepas 2.00, dah cukup. Janji PT tak sangkut.


Tapi bila dah dapat scholarship, semua kene jaga. Kalau tak nak rasa malu sebab biasiswa tu kene tarik balik, kau kene la buat betul-betul. Walaupun kau malas gile nak pegi kelas, tetap jugak kene pegi. *kadang-kadang aku ponteng jgak*


Tapi hari ni, hari penentu semuanya. Walaupun masih ada banyak semester yang aku perlu tempuh lagi. Insyaallah, aku akan cuba sebaik mungkin. Sebab aku nak ubah kehidupan aku dan keluarga aku. Yes, itu yang aku nak!


Result keluar hari ni. Inilah hasilnya.






Alhamdulillah..


So,semester depan kene tingkatkan lagi usaha untuk berjaya.


2 comments:

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!