Thursday, August 11, 2011

Sakit Jantung!!!


Selamat awak.
=.=

Lagi satu penemuan yang mengejutkan !! Kalau bapak aku tengok konpem boleh kene sakit jantung. Kadang-kadang terpikir jugak, diorang-diorang ni tak buat keja ke ape. Rasanya kalau buat kerja denagn betul dan cekap, takkan lah boleh jadi sampai macam ni. grrrrr !!!








Berdasarkan apa yang aku lihat, aku masih ada outstanding balance sebanyak RM6,865.00 !!! Kalau kau la kan, apa yang kau rasa?? Tiap-tiap semester kau bayar yuran, tapi tetiba kau ada hutang pulak lagi. Macam mana tu? Nasib la aku ni ditaja. Kalau tak, jangan harap la aku nak jejak kaki belajar dekat sini! Penat weh. Asyik-asyik aku dapat masalah yang sama.


Ni satu kerja pulak nak kene pergi finance tu. Kaunter bukan main banyak tapi yang buka 2 kaunter je! Serupa kalau kau tak payah bukak kaunter banyak-banyak kan. Orang bayar yuran mahal-mahal tapi kedekut nak menggaji pekerja. Apa punya U la ni.


Aku bukan anak orang kaya yang boleh kau buat macam ni wahai Unisel. Kau kene faham tak semua student yang belajar kat tempat kau tu orang kaya. Disebabkan niat murni mereka-mereka ni nak belajar la diorang pilih kau sebagai tempat mendapatkan ilmu. Tapi apa yang kau dah buat?? Tolong la. Ubah sikit pengurusan yang sedia ada supaya lebih sistematik.


No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!