Thursday, October 13, 2011

Membunuh !


Oh, hello !
=.=


Semester ni walaupun rasa malas nak pegi kelas tapi subjek yang diambil tak la rasa terok sangat. Boleh tahan lagi la kot. Tapi bila tengok subjek yang diofer untuk semester depan, mak aih ! Membunuh tuh ! Semester ni pun tak tau la pointer boleh maintain atau naik. Kalau naik, alhamdulillah tapi kalau turun, macam mana? -LEMPANG PIPI SEKUAT YANG BOLEH KOT-


1. Mass Media and Society
2. Feature Writing
3. Interpersonal Communication
4. Editing
5. Broadcast Journalism
6. Malaysian Economy
7. Business Reporting



Rasa-rasanya subjek yang diboldkan sahaja tu kot yang aku amik semester depan. Ingatkan nak amik 6 subjek tapi bila tengok yang no 6 & 7 tuh, teros aku cancel. Itu subjek paling kejam aku rasa ! Mau botak kepala aku kalau aku buat 6 subjek lagi-lagi kalau amik no 6 atau 7. Tak sanggup !

Kita tunggu dan lihat ajelah pointer semester ni berapa. Kalau turun, sumpah aku malu !



No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!