Friday, October 14, 2011

Kental @ Kuntal?


Oh, hello !
=.=


Around 2 weeks lagi dah nak final. Maksudnya 14 hari. Kalau dah tolak sabtu ahad then pegi dating ape semua adalah dalam 9 atau 10 hari macam tu. Paper pertama aku final nanti pada 31/10/2011. Cibai ! Asal cepat sangat nih ? Atau aku ni leka sangat main-main sebab tu tak perasan masa semakin laju?


Antara assignment aku:
1. News writing : Community article - almost done ; Presentation
2. Malaysian politics : Review article - done!
3. Communication theory : Proposal
4. Graphic design communication : Book jacket- done!
5. Fundamental media writing : Campaign proposal (baru dapat semalam)


Semester lepas semester pendek so tak berapa rasa sangat ketensionan die. Sekarang, ha amik kau! Baru kau tau langit tu tinggi ke rendah! Tapi aku rasa lecturer pun kejam jugak sebab bagi koje last minute. Dah la assignment lain pun tak siap lagi ni dah tambah yang lain pulak.


Minta-minta aku tak gila bila kesemua assignment ni dah siap. Mana la tau kot=kot kepala otak aku ni jadi biol pulak ke kan. Apa-apa pun, REDHA JE LAHHHHHHH.


Semangat yang kuat pasti akan membantu kita dalam ape jua perkara yang kita lakukan.


No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!