Wednesday, November 9, 2011

Habis sudah.


Oh, hello awak !
=.=



 




Hari ni last paper untuk semester ni. Jangan ditanya ape perasaan die. Opkos la aku sukeeeee sampai rasa macam nak melompat macam gambar kat atas tu tapi ada sikit gusar sebab nak tunggu result pulak. Mati la aku kalau tak dapat 3.00 semester ni. Takut biasiswa kene tarik balik. Uwaaaaaa. Takuttttt.




Hari terakhir semester ni dihabiskan bersama dengan paper Malaysia Politics. It killed me okay !! Soklan dah la macam Haram J. lepastu semuanya essay. Tak ade lansung soklan abcd atau true and false atau sort essay. Sungguh tak berhati perut si penulis soklan itu. Masa jawab exam tadi ibarat macam nak kene tunggu masa untuk kene rejam !




Dah habis untuk semester ni kene cuti pulak sebulan. Lama tuh. Sebulan kalau kau makan tido badan boleh naik 5kilo. Lebih baik aku cari kerja so boleh la tambah duet belanje plus apat la jugak turunkan berat badan walaupun sotongah kilo. At least kau ado jugak pengalaman bekerja dari tak de langsung kan. Takkan nak kosongkan ruang previous work/experience kau masa isi borang apply koje. Kan? Buat malu aje. 




Kalau sebelum ni aku kerja dekat JJ Wangsa Maju, so lepas ni nak try usha dekat KL Festival City pulak. Ha, amik kau. Dekat je dengan rumah. Kalau takat break sejam tu, aku boleh balik rumah makan ! Dekatkan? haha. Dah try tanya beberapa tempat tapi rasa macam nak try kat Cotton On. Yang menjadi masalahnya ialah Cotton On masih direnovation. So macam agak rugi la kat situ.



Lepas ni kalau kau nampak aku keje kat mana-mana, sonyap jo ! Tak payah tegor ! haha


nota kaki : pst pst. kalau rajin, tolong la klik kat iklan nuffnang tu. boleh jugak akau tambah duit belanje. :)






No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!