Tuesday, November 1, 2011

Perasaan diKUARANTINkan



Oh, hello !
=.=


Aku telah dikuarantinkan. Kejadian ni berlaku siang tadi. Dari pagi pukol 8.30 pagi sampai la 5 petang. Aku dok tempat yang sama dan tengok muka orang yang sama. Atas sebab ape aku dikuarantinkan ialah sebab aku ada paper clash. Untuk subjek Communication Theory dan Graphic Design Communication.


Sumpah aku rasa macam nak gila. Aku rasa macam nak jerit kuat-kuat lepas habis paper yang pertama tu. Yelah, lepas habis paper first aku kene dudok dalam bilik sebelah sampai la waktu nak amik next papernya. Mau tak gila aku macam tu. Orang gila pun boleh bertambah gila kalau jadi macam aku nih. haih.


Nak tau ape perasaan aku bila kene kuarantin ni?


Terasa seperti banduan yang dah buat kesalahan yang sangat besar.


Terasa seperti anak orang kenamaan atau VVVIP so sebab tu diasingkan seperti itu.


Terasa seperti seorang best student so dapat imunity untuk duduk jauh dari student yang lain.


Terasa seperti orang yang ada penyakit yang sangat bahaya gila so sebab tu lah kene asing.


Untuk student yang dikuarantinkan ni, kalau nak beli makanan tengahari pun sebenarnya tak boleh. Just kirim je kat pengawas tu tapi macam aku tadi tak pun. Bukan main lagi aku bagi alasan nak pilih lauk so dapat la semua student turun pegi cafe beli makan tapi diawasi oleh abang pengawas tu.


So lepas ni harap harap dah tak kene kuarantin lagi dah. Penat wo nak study untuk 2 paper sekaligus. Boleh terburai isi otak aku ni.


No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!