Sunday, October 30, 2011

Satu pengajaran buat aku.


Oh, hello awak !
=.=


Tak tau kenapa. Semester kali ni aku rasa macam tak berapa nak semangat walaupun badan aku semangat kemain. Esok dah start final tapi revision masih macam siput vavis bejalan. Mungkin sebab Mr.S kene pegi tengganu sebab tu macam tak semangat kot. I nak ikottttttttttt. Tapi apa kan daya. Kene la pilih yang lagi penting.


Kalau la esok tak start lagi final, dah lama aku ikot. Awal-awal aku dah pack barang nak ikot sekali. Tapi takpe. Sehari je pun. Bukan ape, tak penah lagi aku sampai ke tengganu sebab tu kemain eksaited semacam. Nak jugak dating lama lama dalam kete, main suap suap kopok, boleh cite macam macam dan sok sek sok sek.


Apa apa pun, bukan ini yang jadi satu pengajaran untuk aku. Selepas aku dah pikiak habis habis, dah timbang tebalik, so bermula semester depan kalau final je, aku nak ulang-alik. I repeat again, ULANG ALIK. Seksa dow aku dok rumah then kene makan megi + roti bakar + air suam. Walaupun nampak macam, eh bagus la tu kan, tapi seksa aku nak tanggung. Kalau kawan atau bf ada takpe jugak. Boleh jugak temankan beli makan ke hape kan. Buatnya takde orang? Kan naya aku macam gini.


sedey wooooo.... T_T


Time time macam ni la aku ingat kat rumah aku. Kan sodap kalau aku dapat makan time time ujan. At least aku takde la jadi macam orang bengong *macam sekarang ni*. Boleh study sambil baring-baring nengok tb. Boleh study sambil makan makan. Ini idok. Dah rasa macam nak gila dah aku ni ha. 


Jadi lepas ni tak payah pikiak lagi. Masuk je minggu nak final, CHAWW BALIK RUMAH. Lagi puas hati.



No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!