Sunday, October 30, 2011

Terapi ikan membahayakan?


Oh, hello !
=.=


"Kitew nak cakap sikit lew. Kalau korang adew blog, boleh lew follow kitew."

eeeeeeeeesumpahmenyampahorangcakapmacamginikaneeeeeeeeeeee



Tolong la jangan cakap gitu. Annoying tau tak? Konon-konon bajet manje ler tulis macam gitu. huh. Okay, mari kita mula bercerita. Best ke buat terapi ikan atau fish spa nih? Aku tanya sebab aku tak pernah buat sebab aku sangat penggeli lepastu rasa macam membazir je bayar RM5 hanya untuk ntah berapa minit. Baik aku beli top up, ada jugak fekdah kan. haha.










Daripada ape yang aku dengar, terapi ikan ni membahayakan. Oh really??? Tapi bila kita pikir balik macam ada betulnya jugakkan. Sebagai contoh, kalau orang tu ada penyakit HIV yang buat terapi ikan ni maknanya boleh berjangkit la kan? Yelah, sebab ikan tu gigit-gigit kaki die lepas tu kita pun buat then ikan tu gigit-gigit kaki kita. hmmm.



Buat pulak kalau orang lain tu ada penyakit Hepatitis A ke B ke. Kan bahaya tu? Lepas aku dapat tau benda, terus aku terpikir. Memang ada logiknya jugak. So, kalau korang-korang ni yang memang kaki terapi ikan bawa-bawa la berhenti. Bukan ape, takot nanti korang pulak yang dapat penyakit berbahaya. Kan naya kalau macam tu. Elok-elok nak sihatkan badan la konon at last, diri sendiri yang dapat penyakit.


No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!