Sunday, January 1, 2012

My first entry for 2012 !



Oh hello !
=.=


Kita sekarang dah masuk tahun baru yow. Jadi sekarang kena fikirkan apa azam tahun ni yow. Malam tadi tak sempat nak fikir lagi sebab penat sangat so terus tertido yow. Aku tak tengok pun bunga api sebab aku pun boleh beli yow. Jadi tido adalah perkara terbaik selepas penat berjalan yow.



Ha, itu dia. Mukadimah entry pertama untuk tahun baru ni. It's 2012 babe !! Orang lain semua dah sebok dok fikir apa azam tahun ni. Okay, aku punya senang je. AKU NAK KURUS. Ye, itulah azam aku. Jadi,mulai dari hari ni, katakan TAK NAK PADA NASI. Lepas ni kalau pergi pecel lele kat Padang Jawa dah tak nak makan nasi. Why?? Sebab nak kurus. So justmakan ayam dan tempe sahaja. Mampukah aku? *kitew tewngok ajew lah yew*



Kalau orang lain tak kesah badan gemuk tapi aku sangat kesah. Orang cakap bila kita dah masuk 23 tahun ni, berat badan dah susah nak turun. So,marilah bantu aku berusaha untuk kurus ! hewhewhew ! Lepas ni kalau Mr. S ajak pegi makan dah kena bertegas dah. Kena makan lauk je lah ye. Den nak kawen so kena maintainkan badan den ni ha. *motif?*




Rasanyan itu je la kot entry aku untuk harini.
Apa-apa pun, CikHuda just nak ucap,







Selamat tahun baru!!! Semoga azam anda dapat ditunaikan. Minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki ye.





No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!