Monday, July 30, 2012

Syukur Ya Tuhan !!


Salam..


Tak tahu nak cakap apa. Sedih dan gembira dah bercampur-campur. Boleh bayangkan tak macam mana rasanya ? Sama macam manis dan masin bercampur. Caner rasa die ? huhuhaha



Result dah keluar. Ha, tu diaaa. Rasa senak perut tersimpul urat. Tambah pulak aku memang tak boleh nak check result kat student portal. Urat yang tersimpul tadi dah rasa macam ikat mati pulak dah. So aku kene call bahagian finance and diorang sendiri yang akan bagitau aku punya result. Itu yang aku tak sanggup.



Bila dah dapat tahu result aku berapa, SYUKURRRRRR ALHAMDULILLAHHHHHHH.



Tak sia-sia aku korbankan masa terluang kat library. Weh, tak pernah aku jadi serajin macam sem lepas ye! Boleh cakap tiap-tiap minggu aku akan pergi library tu. Untuk apa ? Buat assignment bagai ! Hasilnya ?? Rasa nak nangis gembira!!



Malaysian Economy; bagi aku subject yang mencabar jiwa dan otak aku ! Subject yang aku tak berapa nak gemar tapi aku gagahkan diri untuk datang ke kelas walaupun ada jugak aku ponteng kelas. Alhamdullillah ! A 4.00 !!! Mungkin betul cakap dayah. 'Gorengan' aku masa final menjadi ! Sebab soalan hanya memerlukan anda berkemahiran berfikir.



Publication Production; subject yang agak senang tapi memerlukan banyak MASA untuk mengadap ! A 4.00 !!! Alhamdulillah..



Technical English 2; subject yang paling aku menyampah sekali bila dapat tahu carry mark yang agak 'takat hidung' je. Lecturer botak yang sangat kedekut markah ! Bayangkan carry mark aku tak sampai 35 /60 !! Memang rasa down sangat. Alhamdullillah, nasib tak failed ! C+ 2.50 ! Nampak sangat kedekut taik hidung masin !!



Apa-apa pun, SYUKUR YA TUHAN !

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!