Tuesday, August 14, 2012

Perasaan

Salam dan hello.


Semua yang bercinta mesti akan ada perasaan curiga, cemburu dan ... Kau faham faham sendiri la. Kang cakap sayang kang nampak macam poyo la kan minah ni. So kira perasaan yang macam ni kira normal la untuk yang tengah hangat bercinta tu.


And aku faham kalau perasaan tu macam agak terlebih pulak. Aku ni jenis yang dalam kategori CURIGA. Bukan dalam yang CEMBURU BUTA. Aku tak tau kenapa tapi perasaan tu melebihi perasaan yakin dan percaya. haha. Aku bukan jenis perempuan yang percaya 100% walaupun sayang aku tu lebih daripada 100%.


Pada aku, setiap yang bercinta tu mesti akan ada perasaan nak 'main-main' dengan orang lain. Termasuk la jugak aku kan. Kalau dah aku yang perempuan ni pun ada perasaan yang nak 'main-main' dengan orang lain, tak mustahil kalau sang lelaki juga begitu.


Aku rasa mungkin aku ni tak boleh hidup dengan orang yang berjantina lelaki. Sebabnya aku seorang yang sangat CURIGA. Daripada aku kawin then bercerai berai sebab CURIGA, lebih baik kalau aku tak kawin terus. Adalah lebih baik aku putuskan sebarang hubungan dengan lelaki sekarang jugak sebelum perasaan sayang tu dah menggunung dan sebati dalam diri sampai dah tak boleh berpisah langsung.


Lelaki mana yang sanggup nak bercinta dan hidup sampai mati dengan orang macam aku? Lelaki mana yang sanggup nak dengar aku mengamuk marah marah sebab perasaan curiga aku? Siapa?




No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!