Tuesday, November 9, 2010

BERDEBAR-DEBAR BAGAIKAN MALAM PERTAMA

Sumpah takut. Rasa macam nak tunggu bakal suami nak akad nikah ntah tak tau berapa kali lepas tu nak tunggu suami yang dah sah jadi suami masuk bilik atau datang dekat nak sarungkan cincin sekaligus kucup dahi dengan penuh kasih sayang. fuhh! boleh baca dalam sekali nafas tak? *__*

Betul tak tipu. Takut betul tak tipu. Walaupun dah banyak kali tunggu result keluar dan amik result,tak sama macam sekarang. Berdebar-debar macam nak kahwin sekaligus nak tunggu malam pertama. Macam ni ke rasanya atau lebih lagi? haha. Okay,nevermind. Lupakan.

Nak tunggu hari kamis ni rasa macam nak nikah walaupun bukan saya yang nak ucap akad tu. Mungkin ni last result yang saya amik untuk Diploma padahal orang lain dah amik lama dah. Semua gara-gara kene repeat lah! Adoiiiiiiiii.

Walau macam mana rasa sekalipun,saya tetap kene amik jugak. Tetap kene login masuk student portal nak tengok result macam mana. Mudah mudahan lepas 3.00 pointer lah sebab saya yakin saya boleh. ( cakap je lah yang saya ni poyo tahap gaban sebab yakin sangat dapat 3.00 pointer,saya tak kesahhhhh). -__-

Moga-moga saya dapat apa yang saya harapkan. Amin. Nak tanya,macam mana rasa nak tunggu malam pertama tu? Sebab saya tak tauuuuuu. huhu. *__*

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!