Wednesday, November 3, 2010

TERIMA KASIH!

Tajuk entri bukan bermakna saya dapat hadiah dari mak abah atau pun bf. Ianya hanya tanda ingatan tulus ikhlas buat seseorang. Siapa? Lu fikirlah sendiri!

Kita susah sama sama. Dan saya cari jalan. Bila dah ada jalan, awak nak ikut. Awak beri kemudahan dan kesenangan dibahagi dua. Saya ingat tu. Saya bukan jenis yang lupa semua tu. Kita bukan sapa sapa. Kan? Tapi bila awak dah cakap yang saya ni nak buat keje senang, saya tersentap. Nak menangis. Dan dah menangis dah pun. T__T

Saya nak tanya awak. Apa awak buat? Awak bagi kemudahan dan hanya mencari peluang. Dan saya? Apa saya buat? Saya menghantar benda dan mengambil benda. Jauh tu weh. Tapi saya tak kesah sebab kita bukan sapa sapa. Lagi pulak saya tau yang awak dah bagi kemudahan. Saya sedar diri. Tu pun awak cakap keje senang? Tak pe lah. Ikut lah nak cakap apa pun.

Awak cakap saya tak menghargai? Macam mana tu? Maksud awak, saya ni tak hargai kemudahan yang awak bagi dan kesenangan yang dapat? Macam tuh? Awakkkk. Tolong la tua sikit. Awak kan dah tua. Awak boleh fikir kut. Say sangat sangat hargai semua tu. Sebab tu saya tak kesah nak ambik benda dan hantar benda. Sebab saya sedar diri. Tak pe lah. Ikut lah nak cakap apa pun.

Saya kesal dengan apa yang dah jadi. Kita ni bukan sapa sapa tapi bila awak dah cakap macam tu, saya sedih sangat sangat. TERIMA KASIH AWAK! Walau macam mana pun, saya sayang awak. Sebab kita bukan sapa sapa kan?




No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!