Monday, February 13, 2012

Success event !


Oh, hello !
=.=


Tau kan harituh aku dengan a few budak kelas aku ada buat garage sale? Tapi sory la weh sebab aku tak boleh nak upload gambar about event tu. Dengan henpon yang tak berapa nak canggih, payah nak amik gambar. Lagi-lagi pulak terlupa nak pinjam camera dekat Mr. Shahir tuuuuu.


"Rainbow Garage Sale" aku boleh katakan yang ianya berjaya. Walaupun baru first time buat benda alah ni, boleh tahan la jugak yang datang. Yang ni bukan karnival so aku tak boleh expect yang datang tu beratus-ratus. Yang datang pun banyak student Unisel. And memang itu target customer kiteorang.


Before nak buat tu memang agak risau jugak kalau-kalau our jiran bising-bising sebab takut event tu nanti macam menganggu diorang. Tapi alhamdulillah, dioarng lagi support kiteorang. Next upcoming event boleh la jemput diorang sekali. ;)


Garage Sale harituh adalah dalam 6orang yang menjual baju. Aku punya handbags, habis sold out semua. :) Terima kasih yang datang membeli. And kiteorang dah decide nak buat event ni macam aktiviti bulanan la. Maybe sebulan akan ada 2kali garage sale. Cuba imagine if sekali buat, dapat RM150. So unutuk sebulan kau dah boleh dapat lebih RM200 kan. Siapa nak bagi?


Dan untuk vendors pulak, kiteorang masih lagi menggunakan orang yang sama. Yelah, buat dekat porch rumah je. Mana muat nak letak ramai-ramai vendors kan. Lepas ni kalau ada yang tanya nak join sekali, maaf la ye kak. 


Aku harap sangat next event akan lebih success walaupun yang harituh punya pun success jugak. Just tunggu information kiteorang okay.




p/s: terima kasih untuk semua yang terlibat dan yang datang membeli. harap-harap next time datang lagi. :P






No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!