Saturday, January 12, 2013

Perempuan yang lemah

Salam.

Siapa cakap perempuan tu kuat? Tapi perempuan memang kuat pun sebab mereka mampu membawa dua buah gunung di dada. Lelaki? Lelaki pulak takat mampu bawa dua biji telur. Itu pun dibantu oleh burung. hahahaha.

Tapi secara jujurnya, perempuan itu lemah. Mudah tersentuh mudah menangis. Kaum lelaki apa yang tau? Apa yang diorang mampu buat ialah buat si perempuan ni menangis. Kadang-kadang, benda kecik pun perempuan boleh tersentuh tersentap.

Sebagai seorang perempuan yang lemah, banyak sangat salah yang aku buat (i know u know that). Aku buat kau rasa terhina disebabkan ayat ayat makian dari aku (maaf dari hati yang tulus). Setiap hari setiap masa. Maaf untuk kau dan untuk semua yang terkena.

Sebagai seorang perempuan yang lemah juga, aku harap boleh baik pulih perangai buruk aku ni di hubungan yang akan datang. Mungkin bukan dengan kau.

Maaf dari perempuan yang lemah ni.

NHJ.

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!