Wednesday, June 5, 2013

Maaf is Sorry.


Salam.

Maaf is sorry.

Aku sebenarnya nak say sorry kat korang dah ada email kat aku nak beli barang. Maaf banyak banyak ye huns. All items yang korang nak tu dah sold out. Aku rasa better kalau korang refer terus kat blogshop aku and terus text atau watsapp aku. Sebab aku payah nau nak check email. Kalau aku dekat rumah sewa (kelas dah start), memang hari hari aku boleh check email. Maaf ye.

Ada jugak yang nak beli borong. Boleh je.. Tapi better refer terus dekat blogshop tu. Sebab kadang-kadang aku updated dekat sana tapi tak updated dekat sini. Kalau nak feedback cepat, better text/watsapp saja. Tapi jangan kau call pulak sebab aku kalau no saja tanpa nama, memang aku tak angkat. Maaf ye.

Fyi, aku ada updated baju denim. Ada banyak design taw. So,jom tengok tengok and beli cepat cepat sebab stock tak banyak sangat. Ni antara yang dijual.






Ada simson, ada tribal. Terimakasih korang!

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!