Tuesday, July 16, 2013

24

Aku sekarang dah 24.
Ada apa pada angka?
Ada apa nak dibangga?
Malu dengan kawan sekolah yang sekarang dah kerja dan dah kawin. Aku masih terkial-kial nak menganga untuk hidup. Masih lagi tak mampu nak hulur seratus dua dekat mak abah.

Mungkin untungnya aku ada segulung ijazah. Maybe.
Tapi kalau aku dapat first class degree lagi untung tapi masih tak mampu kearah itu. Elok hentak kepala dekat dinding lagi bagus.
Orang belajar sungguh-sungguh tapi diri sendiri macam haram.

11 Julai 2013. Cukup dah 24.
Kahwin tak, kerja pun tak.
Tapi aku tau apa aku mahu. Tak banyak tapi sikit pun jadi.
I just want HAPPINESS in mylife.
Bukan tamak untuk diri sendiri tapi untuk orang yang aku sayang.
Mak, abah, keluarga, insan S.
Cukup.

Untuk umur 24, aku tak nak apa-apa.
Aku nak doa kalian.
Doakan kesejahteraan aku.
Doakan kebahagiaan aku.
Itu je.
Boleh?

No comments:

Post a Comment

Thank you la der sebab baca !

Komen sket meh!